Zákaznická linka: ONLINE chat

Zákaznická pomoc

zákaznická pomoc

zákaznická pomoc

Náš tým je tu vždy, aby vám pomohl. Odpovědi na běžné dotazy týkající se nákupu

Objednávky a doprava

Jak dlouho trvá, než obdržím svou objednávku?

Doba na vyřízení je různá i z důvodu toho, že lze objednávat změny v produktu, ale i vyšívání nebo laserem vyráběné doplňky nebo potisk. To vše má svým způsobem vliv na dobu vyřízení. Proto je pro nás důležité vědět informativně do jakého data potřebujete doručit balík. Tento údaj “datum do kdy potřebujete doručit” zadáváte v objednávce v části doprava. Na základě toho se snažíme vyřízení objednávky co nejvíce přizpůsobit a odeslat požadovaném termínu. Pokud by přece jen z povahy objednávky nešlo termín stihnout, kontaktujeme zákazníka.

Jak si vytvořím účet?

Stačí přejít na odkaz Můj účet který najdete v horní pravé části eshopu. A po odeslání žádosti se řiďte pokyny v emailu. Pokud budete mít jakýkoliv problém, využijte náš online chat kde nám sdělíte s čím potřebujete pomoci.

Jak změním svou dodací adresu?

V pokladně po vyplnění své fakturační adresy stačí zatrhnout/kliknout na políčko doručit na jinou adresu a tím pádem se vám ukáže formulář kde zadáte údaje pro doručení na jinou adresu než je ta fakturační.

Jak mohu sledovat stav své objednávky?

Stav své objednávky můžete sledovat po přihlášení ke svému uživatelskému účtu. Pokud jste nakupovali takzvaně bez registrace, stačí nám napsat číslo objednávky na náš ONLINE chat a zákaznická obsluha Vám sdělí v jakém stavu je vaše objednávka.

Budete uchovávat informace o mé kreditní kartě?

Při platbě online pomocí platební brány COMGATE jste po vytvoření objednávky přesměrování z našeho eshopu na platební bránu COMGATE kde provedete platbu a následně jste vráceni zpět na náš eshop. Nám pak je sděleno číslo vaší transakce a potvrzení o provedení nebo stornování vaší platby.

Informace a údaje o kreditní kartě u nás neuchováváme a ani je nezpracováváme. Pro platbu tzv. online jste přesměrování na platební bránu ComGate kterou používáme pro online platby. Tato platební brána má veškerá povolení a zabezpečení pro poskytování těchto služeb a druhu provozu.

Odesíláte do mé země?

Balíky posíláme mimo ČR jen na základě úhrady bankovním převodem nebo online přes platební bránu. Mimo ČR na dobírku neposíláme.

Přijdou mé položky v jednom balíčku?

To záleží na povaze objednávky a zvolené dopravě. Pokud budete objedenávat objemné zboží, může se stát, že objednávka bude odeslána ve více balíkách a tím dojde k přepočtu ceny za dopravu. Doprava jako taková je počitána dle objemu a každý dopravce to má jinak.

příklad:
objednáte dva třípatrové dorty přes dopravu zásilkovna. Protože má dopravce objemové limity dva, vždy se přihlíží k tomu který je pro daný způsob lepší. Buď se pošlou oba dorty v nadrozměrném balíku nebo dva balíky. Cenově je v objednávce výpočet za dva balíky. Pokud to bude odesláno jako jeden balík, cena bude stejná jako dva malé.

Objednávka – vyšívání, potisk, laser

Objednávky služeb a produktů které si zvolíte nebo vytvoříte pomoci produktového designeru neposíláme na dobírku. U takové objednávky je dostupná platba pouze platba bankovním převodem před dodáním a platba online.
Pokud budete mít v objednávce zároveň také jiný produkt i v tomto případě bude možné objednat pouze s platbou bankovním převodem před dodáním nebo platbou online.

Vrácení a výměny

Jaká je vaše politika vracení zboží?

Již zakoupené zboží nevyměňujeme a nelze to ani z podstaty produktu a služeb. Na základě objednávky děláme úpravy zboží ať se jedná například o vyšití, potisk, úprava laserem nebo jakoukoliv úprava materiálu. Pokud nakoupíte produkt který je zakázkově jakkoliv upraven pak dle zákona nelze tento produkt vrátit v zákoné lhůhě do 14 dní. V takovém případě lze zboží vrátit pouze za předpokladu že se jedná o vadu materiálu. Jiný barevný odstín materiálu od barev na ilustračním obrázku nebo použité jiné ozdoby a dekorace než je uvedeno na ilustračním obrázku není považováno za vadu materiálu/zboží.

Obdržel jsem špatné zboží

Pokud jste obdrželi špatné zboží postupujte následovně.
Na náš online chat nám napište číslo vaší objednávky a jednoduchým způsobem popište co se stalo. Na základě toho vám obsluha zákaznické linky sdělí další postup. V každém případě, odeslání zboží zpět bude realizováno na naše náklady a vaší povinností bude zboží řádně zabalit do původního obaluaby nedošlo při přepravě k poškození. Při balení dbát také na to aby při zabalení nedošlo k jakémukoliv poškození. To stejné platí i pro balení a odeslání ve vašem náhradním obalu. Pokud došlo zboží zabalené v krabici, je opět požadováno aby bylo v krabici odesláno zpět. Tím zabráníte k poškození. Pokud dojde k poškození zboží nebo příslušenství, budeme po vás vyžadovat adekvátní finanční náhradu.

Moje objednávka dorazila poškozená

Při převzetí zásilky vždy překontrolujte v přítomnosti dopravce obsah balíku. Pokud dojde k poškození při přepravě, sepište s dopravcem záznam/zápis o poškození. Doporučujeme i udělat fotodokumentaci kterou nám pošlete. Kontaktujte nás telefonicky co nejdříve a balík nepřebírejte. Kopii o zápisu si buď ponechte nebo udělejte fotokopii aby jste nám doklad mohli poslat. Poškození se bude řešit s dopravcem a my vám pošleme poškozené zboží znovu. Pokud budete přebírat balíky bez kontroly při převzetí, nelze a nebude možné zpětně reklamovat poškozené zboží při dopravě.

Kam mám poslat své autorizované vrácení zboží?

Vrácení zboží tzv. vratka se provádí dle instrukcí od zákaznického centra. Ve své podstatě jak bylo napsáno v dotazu “obdržel jsem špatné zboží” je popsáno jak zabalit zboží a na co dát pozor. Řádně zabalané zboží pak odnesete na pobočku zasilkovny a sdělíte kod pro vrácení. Obsluha pobočky nalepí štítek a vydá vám potvrzení o předání zboží. Doprava zpět k nám je bezplatná a nic platit na pobočce zásilkovny nebudete.

Mohu změnit nebo zrušit objednávku poté, co jsem ji odeslal?

Pokud chcete objednávku doplnit či mírně změnit, doporučujeme tento stav nahlásit co nejdříve telefonicky aby bylo možné změny provést.

Pokud chcete objednávku zrušit, lze to jen do doby než dojde ke kompletaci/ výrobě zboží. Objednávku lze zrušit ještě před stavem “čeká na odeslání” za předpokladu že se nejedná o úpravované zboží. Jakmile dáme echo že “čeká na odeslání”, nelze objednávku zrušit a již odeslanou objednávku musíte řádně převzít. Po převzetí balíku pak můžete postupovat dle pokynů pro vrácení zboží do 14 dnů za předpokladu že se nejdná o zboží které bylo upraveno (pokyny dle VOP). Takové zboží dle zákona nelze vrátit zpět. V případě, že nepřevezmete řádně balík a balík se nám vrátí zpět, budeme po vás vyžadovat úhradu nákladů a náhradu škody (pokud vznikne).
Pokud budete chtít opět zaslat balík, bude odeslán až po uhrazení celé kupní ceny předem včetně další ceny za dopravu.

Mohu si předobjednat zboží, které je vyprodané?

Je to možné, ale doporučeujeme nás předem kontaktovat telefonicky aby došlo k upřesnění a sdělení jak postupovat pro objednání takového zboží.


Často kladené otázky

Odpovědi na běžné dotazy

Jak získám zákaznickou podporu?

Je to velice jednoduché. Můžete využít náš online chat (doporučujeme pro všechny případy), napsat nám email nebo telefonicky zavolat v pracovních dnech Pondělí až Pátek (mimo svátky) v čase 9:00 – 17.00 hod. .


Objednávky zakázkové , pokud není stanoveno jinak, na dobírku neposíláme.

Způsob dostupné platby pro danou objednávku zjístíte až po vložení zboží do košíku a v části pokladna vyplníte údaje pro dokončení objednávky. Následně se vám ukáže jaký způsob platby a dopravy je možný.

Děkujeme za pochopení

Doprava zdarma

U všech objednávek nad 5000 Kč doprava zdarma

Zakázková výroba

Vyrobíme vám ozdoby - dekorace pro jakoukoliv příležitost (vyšívání - potisk - laser)

100% bezpečná pokladna

PayPal / MasterCard / Visa / ComGate