Každý návštěvník našeho obchodu má možnost využívat Návštěvnický košík. Ten umožňuje ukládat položky v tzv. dočasném košíku. Jakmile nový či nepřihlášený zákazník opustí obchod, bude obsah košíku vyprázdněn.
Každý přihlašený zákazník, může využívat tzv. Zákaznický košík. Tento košík umožňuje přihlášenému zákazníku nechat zboží v košíku i po opuštění obchodu a dokončit objednávku kdykoliv jindy.
Přihlašený zákazník může využívat různé služby, které vám nabízíme. Některé z těchto služeb jsou:
- Vyplněný formulář – formulář vyplníte pouze jednou a to při přihlášení, pro další objednávky jsou vaše údaje vždy doplněny automaticky
- Zákaznický košík – Veškeré zboží vložené do košíku je v něm uloženo dokud se neodstraní z košíku, nebo nedokončí nákup. Pokud zákazník, který se však nepřihlásil, vloží zboží do Návštěvnického košíku a poté se přihlásí do on-line obchodu, obsah Návštěvnického košíku bude přesunut do Zákaznického košíku automaticky
- Adresář – Můžeme doručit zboží i na jiné adresy, než kterou uvedete při přihlášení!
- Historie objednávek – Zobrazení veškerých objednávek provedených v našem obchodě
- Hodnocení produktů – Podělte se o své zkušenosti s nabízeným zbožím i s ostatními návštěvníky
Nakupování v internetovém obchodu bluembro.cz je jednoduché, přesto Vám zde předkládáme zjednodušený návod, jak postupovat:
1) VÝBĚR ZBOŽÍ Fulltextem
– název zboží zadejte do políčka „Vyhledat“ v pravém sloupcí a stiskněte tlačítko „Hledat“; požadovaný produkt bude vyhledán pomocí fulltextového vyhledávání. Z vyhledaných a zobrazených výsledků vyberte dané zboží, které Vás zajímá a
– pokud chcete více než jeden kus zadejte požadovaný počet kusu
– v případě že chcete jeden kus, nemusíte nic přepisovat a klikněte rovnou na tlačítko “přidat do košíku”. Z košíku lze pokračovat dále v přidávání zboží nebo pokračovat v dokončení nákupu Vyhledávání zboží dle kategorie, v levé části zvolte hlavní kategorii ze které chcete vybrat podskupinu nebo můžete využít horní menu. Zobrazení seznamu podskupin se zobrazuje vždy v prostřední části obchodu mezi levým a pravým sloupcem (nebo vedle levého sloupce). V dané kategorii zvolte sekci, která Vás zajímá. Dále můžete přejít na zboží i pomocí odkazu ze sekce “Nové zboží”.
2) DETAILNÍ INFORMACE O ZBOŽÍ
Po kliknutí na obrázek vybraného zboží nebo tlačítko „Detail“ / „Více informací“ se dostanete na stránku zvoleného zboží, kde se dozvíte podrobné informace – kód výrobku, cena, detailní popis zboží, detailní fotografii, související produkty atd. V případě, že máte dotazy na zboží, využijte kontakního formuláře.
3) VLOŽENÍ ZBOŽÍ DO KOŠÍKU A ZMĚNA POČTU KUSŮ
Pokud chcete vybrané zboží koupit, klikněte na tlačítko „Koupit“. Otevře se košík s přehledem objednaného zboží (název zboží, množství, cena…) a formulářem, který musíte vyplnit pro úspěšné dokončení Vašeho nákupu. Pokud si přejete zakoupit více kusů od Vámi zvoleného zboží, vyberte v rámečku „Množství“ Vámi požadovaný počet kusů a poté stiskněte tlačítko „Přepočítat košík“, zboží se do košíku automaticky vloží a přepočítá se cena.
4) PŘIDÁNÍ DALŠÍHO ZBOŽÍ DO NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
V případě, že chcete do Vašeho nákupního košíku přidat další zboží, klikněte na tlačítko „Zpátky k nákupu“. Zboží, které chcete dále koupit vybírejte obdobným způsobem (vyberete zboží, kliknete na „Detail“ nebo “Přidat do košíku”) . V průběhu nakupování můžete kdykoli zobrazit obsah Vašeho nákupního košíku pomocí odkazu v podobě obrázku nákupního košíku (v pravé horní části) . Zboží vložené v košíku ještě neznamená nákup, ten proběhne až po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře.
5) ODSTRANĚNÍ ZBOŽÍ Z NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
Pokud chcete některé zboží z nákupního košíku odstranit, nastavte ve sloupečku „Množství“ počet kusů zboží na 0 a poté stiskněte tlačítko „Přepočítat košík“, zboží se z košíku po přepočítání odstraní. Nebo můžete dané zboží označit zatržítkem pod symbolem KOŠ (nachází se po pravé straně vedle ceny) a následně kliknout na tento symbol.
6) POKLADNA
Při přechodu do pokladny z košíku jste vyzváni k volbě nákupu. Druh nákupu je rozdělen do dvou možností: – registrovaný zákazník (předvyplněné údaje pro další nákupy a využívání dalších výhod) nebo nákup bez registrace.
7) ZPŮSOB PLATBY
Nejběžněji používaná platební metoda je platba bankovním převodem na účet před dodáním zboží nebo objednávku zaplatíte při převzetí zásilky od zaměstnance dopravní společnosti, případně vyzvednutí zboží na ČESKÉ POŠTĚ. Pro zákazníky Mikulov na Moravě (blízké okolí) je možná platba v hotovosti při převzetí zboží přímo v Mikulově na Moravě (odběr je možný až po zaslání SMS / e-mailu s informací a výzvou k odběru zboží). Osobní doběr na pobočkách zasilkovna.cz lze jen bez dobírky (platba bankovním převodem).
7.1) ZPŮSOB DOPRAVY
Nejběžnější použivaný způsob dopravy:
– Česká pošta bez dobírky (platba bankovním převodem na účet)
– Česká pošta s dobírkou (platba při převzetí zásilky od dopravce)
– Osobní převzetí na pobočce Zasilkovny – bez dobírky (platba bankovním převodem na účet)
– Osobní převzetí Mikulov na Moravě (platba bankovním převodem na účet, platba hotovost při převzetí zboží)
8) ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY
Pozorně vyplňte Vaše kontaktní údaje, zkontrolujte si, zda-li odpovídá typ, množství a cena Vámi vybraného zboží a zda-li jste zadali e-mail a telefonní číslo pro kontakt s Vámi. Dále můžete sdělit i doplňující informace v poznámce. Při vyplňování údajů “způsob dopravy” se pozorně podívejte jaký druh dopravy máte zvolený. Poté klikněte na tlačítko “Odeslat objednávku”. V případě, že jsou všechny údaje vyplněny správně bude objednávka vyřízena dle zadaných požadavků.
9) POTVRZENÍ VAŠÍ OBJEDNÁVKY
Pokud jste zadali platnou emailovou adresu, bude Vám doručeno na Váš email potvrzení Vaší objednávky s její kompletní rekapitulací. Pokud byste nalezli nějakou nesrovnalost, tak nás obratem informujte, abychom mohli Vaši objednávku opravit.
10) CENY, SLEVY a DOPROVODNÉ AKCE
Slevy uvádíme ve zřetelné formě. Ceny za dopravu se volí vždy na základě sazebníku dopravce a formy úhrady kterou zvolíte. Veškeré ceny uvedené u zboží a služeb jsou včetně DPH.
11) JSME ZDE PRO VÁS!
– a není nic lepšího než spokojený zákazník. Jsme vstřícní a snažíme se uspokojit zákazníka tak nejrychleji jak jen to je možné, aby nákup byl co nejjednodušší a zákazník dostal víc než jen dekoraci, dárek. Dobrý pocit a jistotu že u nás nakoupíte vždy v klidu. V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat!